Sayfalar

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Uyku karmaşası

Olmuyor bazı durumlarda anne de olsan insansın bir tahammül sınırın illa ki var; ' annelik her zaman toz pembe değil'  diyor kitabının başlığında Elif Doğan..  Hep sevgi yumağı, sevgi pıtırcıkları gibi olunsa da bazen insan vücudunun düzgün çalışabilmesi için gereksinim duyulan şeylerin fazla ihmal edilmesi sonucunda yaşanabiliyor bu durum.. İşte bir sinir harbi daha yahu uyandın tamam anladık,  anne olarak gorevimi ışık hızıyla yerine getirmek için o karanlıkta koridoru geçip mutfağa gelip, sütü ısıtıp biberona doldurup bir maratoncu edasıyla kosaraktan yanına geldim ve beslenmeni sağladım. Bu arada sevgili babamız uykuların en derininde; hiç bir ses ve hareketten etkilenmeden hem de.. Tabiri caizse karnin tok sırtın pek niye uyumazsin a çocuğum iiyyaahh, niiyyoo, hebisiih..Oohh keyfe bak kelime dagarcigini geliştiriyor bizimki ee benim uyku gelmekten öteye geçti, göz kapaklarim açma beni artık diye yirtiniyor. Ahh ah bilmez anne olmayan şu durumdaki uykunun ne tatlı olduğunu.. Velhasıl bir geceyi daha Nesli kızımın gayret ve çabası ile uykudan yoksun bir halde bitirmek için yazıma noktayı koyuyorum. İyi uykular mışıl mışıl, fosur fosur uyuyan bilcumle insanoğlu.. Bende elbet doya doya uyuyacagim
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder