Sayfalar

24 Mayıs 2013 Cuma

Çalışan anne maddeleri


1- Calisan anne her gun bebegini birakmanin vicdan azabini ceker.
2- Calisan anne is zamani biter bitmez hizli adimlarla hatta gec de cikti ise kosarak evin yolunu tutar.. Bizzat ben nefesimin kesildigini bilirim
3- Calisan anne sabahlari onu yolculayan bebeginin onun icin aglamasindan cok hosnut olur.. Ee neden olmasindir annesi gitmesin.diye aglayan bebek anneyi cook seviyordur.
4- Calisan anne o calisirken bebegine bakan her kimse bakici, anneanne, babaanne, teyze kiskanir farkettirmemeye calisir belki fakat kiskanir. Eve gelen anne bebisiyle ilgilenirken bebisin digerine sarilmasi mesela kiskanmaya sebeptir. Bebise bakan ornegin disari gezmeye cikti cikarken el salladi  haydi gel gezelim diye bebege kur yapti diyelim bebisi de bunu reddetti anneden mutlusu yoktur su durum yasandi ise eger.. Ohh bi rahatlamistir ki bebegi annesini tercih etmistir.. Bebege bakan catlasin patlasindir.. İste boyle bir ruh hali icerisindedir anne..
5- Calisan anne birlikte geciremedigi zamanin acisini aksam eve dondugunde birden cikarmaya kalkar ve bebek bu yogun ilgiden bunalir sasirma halinden ciyaklama haline gecis yapar ..
6- Calisan anne tum gunun kendilerine ait oldugu hafta sonlarinda bebegiyle vakit gecirmek icin herseyi ama herseyi yapar ve pazar aksaminin sonunda pes eder ve pazartesi sabahinda ise 18 kez ertelenmis alarmla uyanip acilmayan gozlerle ise gider..
7- Çalışan anne, gün içinde acaba yemeğini yedi mi; acaba uykusunu aldı mı; acaba d viti içirildi mi; dışardaymış şimdi ya düşerse; akşam eve gelince örneğin vücudunda bir çizik bir morluk var ise ( sürekli keşfetme halinde olan bebeğin düşmeleri kalkmaları haliyle olduğundan) hiii acaba çok ağladı mı lar tühh keşke ben olsaydım tutardım lar ( yalana bak ) sonra bir şımartma halleri ve sonra şımaran bebeğin uykusunun kaçması üzerine uyutamama halleri ( e kendin kaşındın ) ..
Bu maddelerin sıralanması mümkün diş çıkarma hallerinde keyfi olmaz asık suratlı fotosu whatsapp aracılığı ile gönderilir ( iyi ki teknoloji var her gün her halinin fotosunu alabilmek mümkün ) için parçalanır, canı çok yanıyor mu keşke yanında olsaydım da gıdı gıdı yapsaydım gibi kendine vicdan hesabı yaptıracak düşünceler içerisinde olunur. Yanında olsan da ağlayacaksa ağlar, gülmeyecekse gülmez yapabileceğin pek birşey yok bu durumlarda farkında mısın a kuzum ... Anne olunca bir çok hüsnü kuruntuyu aynı anda hayal edebilme yetisine sahip oluyorsunuz. Yapacak bişey yok bu gibi durumda anne bunları telkin edilse dahi düşünmeye, kurmaya devam eder.. Belki bu yazdıklarım birkaç sene sonra bana komik gelecek ama şuanki hissiyatım bu şekilde , benim gerçeğim, benim doğrum, benim yanlışım.. Zaman ayırıp okudu iseniz ne mutlu bana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder