Sayfalar

22 Haziran 2013 Cumartesi

Bir öpücük.. Deva..



Sabaha karşı uykuya yenik düşmem sebebiyle 03:10 da uyanan Nesli'mi besledikten sonra yanımda yani ortamızda yatırdım. Tabi sabaha kadar mutlu mesut 3 kişi olarak uyuduk pardon anne ve baba en uçlarda şekil almış saltanat Nesli'de bir şekil uyuduk .. Neyse sabah oldu sevgili kızım uyandı tabi ben de halen uyumak için direniyorum , açmıyorum gözlerimi inadına uyuyacağım .. Bu arada Nesli'm babasıyla meşgul tekmeler , çimdikler, saç çekmeler vs vs baba da inat çıkıp istifini bozmayınca kızım pes etti ve bana döndü ; eyvah şimdi işkence başlayacak derken aman Allah'ım o da ne annnnneee dedi önce bütüün yelkenleri suya indiren sonra da ıslak ıslak kocaman bir öpücük gelmesin mi. Kızım , güzel evlatcım, benim prensesim beni bildiğiniz öptü.. Yok yok yok böyle bir mutluluk bu öpücük uykumu aldı, güç - kuvvet verdi, bulutlara uçurdu... Bir öpücük mü bunlara sebep olan diyeceksiniz belki evet bir öpücük EVLAT öpücüğü , daha keşfedeceği o kadar çok şey varken evlatcım öpmeyi öğrenerek ve bunu da annesinde deneyerek kalbimi bir kez daha fethetti.. 
    Şimdi anne gözüyle bu kadar olağan üstü bir anlatım sergilemiş olabilirim, evlat sevgisi ufacık bir güzelliği muhteşem bir durummuş gibi göstermeye başlı başına bir sebep olunca olağan geliyor. Peki acaba ben bunları düşünür ve yaşarken kızım ne düşündü acaba ? 
    Babamı kandıramayacağım belli en iyi annemi uyandırayım da oyun oynayalım. Nasıl yapsam nasıl yapsam mmmm heh buldum bi öpeyim en iyisi hem sevinsin garip:) ben anne diyeyim diye yapmadığı şebeklik kalmadı, evet evet dur  ben şunu öpeyim mmuuckk .. Haahha tahmin ettiğim gibi annemi kandırdım evveet yatak kurtuldum senden ( mest olan anne bebeğini kucağına alıp yatak odasından çıkarlar) şimdi oyun zamanıı..
    İşte böyle evlat öpücüğü sen nelere kadirsin.. Bu arada bugün birkez daha öptü beni Nesli'm sulu sulu ...       Değmeyin keyfime 15 aylık kızım var bununla beraber mutluluğum var, uykusuz gecelerim var hiç zor gelmeyen, hasretim var iş saatlerinde akşamın bir türlü gelmediği ve başa dönüyorum bir evladım var ömre bedel.. 

2 yorum:

  1. Allahım eksikliklerini göstermesin
    Onlarla her bir an güzel ve özel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah , ayrıca siteme ilk yorum senden geldi onca anne arkadaşımın içinden bir babadan gelen yorum.. Çok teşekkürler .. Oğlun çok şanslı:))

      Sil